Sport Park Liberec - Kompletní redesign + 4 roky spolupráce

Sport Park Liberec je největší sportovní areál v Severních Čechách sčítající více než 30 sportovišť v čele s Home Credit Arenou. Za dobu svého působení areál změnil několikrát vizuální styl, a tak po našem příchodu bylo nejdůležitější vymyslet celkový koncept, který spojí všechna sportoviště a bude uživatelsky přitažlivější.

Od začátku spolupráce v roce 2014 vzniklo nespočet tiskovin, online bannerů a propagačních materiálů. Nově pak vytvoření dvou vizuálních identit pro fyzioterapeutické centrum Medical, kongresové centrum Kongres park a kompletní redesign areálu.

e32ca985285887.5d777ed093f72

Samotné logo je složeno z několika prvků a hlavně barev. Proto jsme se rozhodli jít touto cestou barevného signování a celkově areál více prosvětlit a oživit barvami. Sportovní haly a hřiště jsou nesourodě rozprostřené po celém areálu, v kterém se pro nově přicházející návštěvníky může být obtížné orientovat. S touto zkušeností jsme pracovali a přiřadily jsme ke každé sportovní hale (potažmo sportu, ve které části areálu se nachází) svou specifickou barvu. Barevnost, tak hraje v komunikaci se zákazníkem/návštěvníkem hlavní roli a odráží se jak v outdoorových reklamách tak i na interním značení.

65096a85285887.5d777ed094f1d
sportprk
indoor_posters_white-1

Druhou dominantou vizuálního stylu, jsou jednotlivý sportovní zástupci, avataři, vyfocený speciálně pro daný sport a s nimi propojený grafický prvek, který vychází z logotypu Sport Parku Liberec.

a7429a85285887.5d777ed091d15
c7d24e85285887.5d777ed095794
visual_verejko_valentyn
497bc085285887.5d77869bc7783

SPORT PARK MEDICAL

Sport Park Medical je nově vzniklé fyzioterapeutické centrum, které má samostatnou vizuální komunikaci.

ffbeab85285887.5d77869bc7301
01694885285887.5d77869bc6f2e

Uzamkni si svůj termín

Tak zní jeden z claimů nově vzniklé společnosti Kongres Park Liberec, zabývající se pronájmu kongresových, či komerčních prostor na území Sport Parku Liberec. Základním prvkem jednotného vizuálního stylu je logotyp organizace. Tvoří jej grafická značka složena z prvku loga Sport Parku a klíčové dírky.

Design celé identity je pak naladěn do dvou barev - korporátní modrá a korálově růžová. Zatímco modrá barva představuje serióznost a uhlazenost společnosti, korálově růžová zastupuje hravost a sounáležitost s modernímy trendy. Nejen, že si můžete pronajmout moderní VIP salónek pro Váš pracovní meeting. V rámci teambuildingu, si můžete s kolegy z práce zahrát kupříkladu Bubble Zorb Football, nebo využít jedno z mnoha dalších sportovišť v Areálu.

f3ad0985285887.5d7789a13c184
b07b1085285887.5d7789a13b50b
9a5d4585285887.5d77c50b61c20
54915185285887.5d7789a13a872
1cbcac85285887.5d7789a13a040